Syor guna krim sudah diuji

Petikan Harian Metro
http://www.hmetro.com.my/Current_News/myMetro/Sunday/SakitTuan/
20070729092536/Article/indexp_html

SAYA mengalami kemelecetan ketika bersama dengan isteri di leher kepala zakar. Ini menyebabkan keadaan yang sangat tidak selesa bagi saya, terutama apabila bahagian itu berdarah. Bagaimana saya ingin mengatasi masalah ini? Ada produk di pasaran dikenali sebagai Sure UP. Saya ingin pendapat mengenai krim ini?

FIRDAUS
Klang

Kekeringan kulit di penghujung zakar jarang berlaku. Jika kulit itu menegang, menebal dan kering, ia boleh merekah dan berdarah.

Kulit yang radang akibat alahan atau jangkitan akan menebal dan jika kering ia mengelupas dan menggerutu.

Jika geselan dilakukan, sudah tentu ia pecah dan mengeluarkan darah. Kadangkala kemelecetan boleh berlaku apabila kulit nipis dan kebetulan jika geselan dilakukan tanpa kelembapan jika faraj kurang pelicin semulajadi, maka kemungkinan kemelecetan boleh berlaku.

Dalam hal ini mustahak untuk si lelaki menggunakan pelicin sebelum bersetubuh. Jika perkara itu kerap berlaku, elok jumpa doktor.

Mengenai krim pada zakar, saya tidak pernah menjalankan ujian klinikal ke atas Sure-Up. Jadi saya tidak tahu. Untuk saya, jika belum ada kajian, saya tidak akan pakai.

Saya syorkan krim penjagaan anggota kelamin lelaki yang ada dalam pasaran Malaysia dikenali sebagai Virile Cream For Men. Krim ini sudah diuji dan didapati dapat mengukuhkan struktur dalaman anggota sulit lelaki dan kesejahteraan anggota sulit.

Ia bukan krim seks. Krim ini mendapat pendaftaran FDA (Federal Drug Authority,USA) sebagai krim penjagaan badan dan hasil kajian mengenai krim ini dibentang di Bali pada Mei lalu ketika Konferensi Aging Male Asia Barat.